خرید تلفنی: 4383-784-0918
  • تلویزیون ال جی 75NANO846
  • تلویزیون ال جی 75NANO846
  • تلویزیون ال جی 75NANO846
  • تلویزیون ال جی 75NANO846

تلویزیون ال جی 75NANO846

ویژگی های محصول:
  • برند::ال جی
  • مدل::75NANO846
  • سال ساخت::2022
  • مونتاژ::مصر/ اروپا
  • نوع پنل::نانوسل
  • کیفیت تصویر::4K
  • توان صوتی::40 وات
  • پورت USB::دو عدد
  • پورت HDMI::چهار عدد
  • سیستم عامل::WEB OS
  • نرخ نوسازی تصویر::60 هرتز
  • نوع ریموت::هوشمند ماوسی
  • دستیار صوتی::گوگل اسیستنت
  • اتصال به گوشی موبایل::اندروید / ios
  • پردازشگر::α5 Gen 5 AI Processor 4K
  • امتیاز محصول::میان رده
شناسه محصول: 33865 دسته‌بندی‌ها: , برچسب‌ها: , تاریخ به روز رسانی: 11 اردیبهشت 1402

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

توضیحات

به گزارش بانه سیتی- طراحی منحصربفرد نمایشگر تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ زیبایی خاصی دارد و حاشیه‌های بسیار باریک و ظریفی دورتادور آن را فرا گرفته است. این تلویزیون قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، کیفیت فوق‌العاده‌ای را از لحاظ صدا و تصویر به تماشاگران عرضه می‎دارد.

یکی از محصولات جدید کمپانی ال جی که با ورود به بازار، غوغایی در ببن خریداران بر پا کرده و طرفداران پروپاقرص زیادی دارد؛ تلویزیون 75NANO846 می‌باشد که ساختِ سال ۲۰۲۲ می‌باشد. نوع پنل به کار رفته در آن نانوسل بوده و کیفیت تصویر ۴K به بیننده ارائه می‌کند. دارای دو پورت USB بوده و ۴ عدد پورت HDMI نیز دارد. سیستم عامل موجود در تلویزیون ال جی 75NANO846، WEB OS است. نسخه جدید این سیستم عامل رابط کاربری آسان و دسترسی راحت به تنظیمات را برای کاربر فراهم می‌کند.

سیستم صوتی این مدل تلویزیون ال جی نیز بسیار قدرتمند بوده و صدایی فراگیر به بیننده ارائه می‌کند. پردازنده هوشمند و قوی این تلویزیون یعنی a۵ Gen ۵ Al Processor، ویژگی‌های منحصربفردی را برای کاربران فراهم کرده است. ما در این مقاله به طور کامل به جزئیات این محصول اشاره می‌کنیم. در صورتی که قصد خرید تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ را دارید، مطالعه ادامه مقاله به شما در این زمینه بسیار کمک می‌کند.

تلویزیون ال جی 75NANO846

ویژگی‌های تلویزیون ال جی 75NANO846

تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ در دسته محصولات نانو سال ۲۰۲۲ قرار می‌گیرد. فناوری نانوسل باعث می‌شود نمایشگر این تلویزیون، رنگ‌ها را بهتر از نمایشگر‌های ساده به نمایش درآورد. پردازنده a۵ Gen ۵ Al Processor برای این دستگاه انتخاب شده تا کیفیت قابل قبولی را چه از لحاظ صدا و چه از لحاظ تصویر ارائه کند.

تکنولوژی ۴K Upscalling نیز در تلویزیون ال جی 75NANO846 وجود دارد تا وضوح و کیفیت را ارتقا دهد. HDR و فرمت‌های آن نیز در این محصول خدمات مختلفی ارائه می‌کنند. سیستم صوتی موجود در این مدل تلویزیون ال جی دو کاناله بوده و با توان خروجی ۲۰ وات و فناوری Al Sound Pro، صدای خروجی باکیفیت و فراگیری را به وجود می‌آورد.

همانطور که اشاره کردیم در تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ ۴ پورت HDMI وجود دارد که مناسب اتصال به انواع کنسول است و خیال گیمر‌ها را از این بابت راحت می‌کند. فناوری Game Optimizer و ویژگی ALLM و قابلیت Google Stadia باعث می‎شود کاربران با لذت بیشتری مشغول گیم باشند.

ویژگی‌های تلویزیون ال جی 75NANO846

فناوری نانوسل و صفحه نمایشگر پیشرفته

تکنولوژی NanoCell (نانوسل) یکی از بزرگترین مزیت‌های تلویزیون ال جی 75NANO846 محسوب می‌شود. حضور این فناوری باعث می‌شود که رنگ‌ها تنوع بیشتری داشته و تصویر واقعی‌تری را به شما ارائه کنند. تنوع رنگ‌ها در نمایشگر تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ مربوط به همین فناوری است.

در ساختار این نمایشگر لایه‌ای نازک از ذرات نانو قرار گرفته است که باعث شکست طول موج‌های اصلی نور می‌شوند. بدین وسیله رنگ‌های بیشتری نمایش داده می‌شوند و با تنوع زیاد رنگ‌ها، تصویر واقعی‌تری به وجود می‌آید. به سبب حضور تکنولوژی نانوسل، عمق رنگ‌ها تا ۱۰ بیت افزایش یافته است.

نمایشگر تلویزیون ال جی 75NANO846 همان LED است اما تفاوتی که نسبت به سایر مدل‌های معمولی دارد این است که یک لایه نانو روی آن قرار دارد که رنگ‌ها را به صورت جذاب و خیره‌کننده‌ای به بیننده ارائه می‌کند. ترکیب تکنولوژی نانوسل و کیفیت ۴K، باعص تصاویر بسیار واقعی به نظر برسند و کاربر از تماشای فیلم و سریال موردعلاقه خود لذت دو چندانی ببرد.

تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶، دارای پنل lPS است که تصویر نهایی را در زوایای گسترده‌تری به بیننده ارائه می‌کند. همچنین وجود این پنل موجب می‌شود تصاویر ثابت و یکدست و از تمامی زوایا ارائه شود.

علاوه بر این موارد، دو فناوری Billion Rich Color و Nano Color نیز باعث می‌شوند کیفیت و تنوع رنگ‌ها بهتر از قبل شده و میلیارد‌ها رنگ زنده و طبیعی برای بیننده فراهم شود. تمامی این فناوری‌ها باعث شده‌اند شفافیت تصاویر ۶۴ برابر بیشتر از تلویزیون‌های معمولی باشد.

فناوری نانوسل و صفحه نمایشگر پیشرفته

طراحی ظاهری زیبا و چشم‎نوار

طراحی منحصربفرد تلویزیون ال جی 75NANO846 باعث می‌شود فضای خانه شما تغییر چشمگیری پیدا کند. نمایشگر تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ زیبایی خاصی دارد و حاشیه‌های بسیار باریکی دور تا دور آن را فرا گرفته است. میزان باریکی این حاشیه‌ها در حدی است که به سختی دیده می‌شوند و در نتیجه حواس بیننده پرت نخواهد شد. پایه آن استحکام بالایی داشته و محکم و بدون لغزش، تلویزیون را نگه می‌دارد. صفحه تخت نمایشگر این تلویزیون، تصاویر را زنده و واقعی نشان می‌دهد.

پردازشگر a۵ Gen ۵ Al Processor

وظیفه پردازنده این است که محتوای دریافتی را آنالیز و تحلیل کند، سپس کیفیت آن را بهبود ببخشد. این مورد به دلیل از رفع اختلالات و مشکلات موجود در کیفیت تصویر است که با وجود یک پردازشگر قوی به حداقل می‌رسد. تلویزیون ال جی 75NANO846 مجهز به یکی از قوی‌ترین پردازنده است که این کار را انجام می‌دهد. علاوه بر این مورد، وجود هوش مصنوعی در این مدل تلویزیون ال جی نیز باعث شده این فرایند سرعت بیشتری به خود بگیرد و دقت بالاتری را در انجام تحلیل کیفیت به همراه داشته باشد.

هوش مصنوعی در کنار این پردازشگر کمک می‌کند تا ژانر محتوای نمایشی با دقت بالایی مشخص شود. همچنین وجود این دو عنصر در کنار هم باعث می‌شوند وضوح تصویر به صورت کلی مشخص شده و در صورتی که از ۴Kپایین‌تر باشد، بهبود پیدا کند. هوش مصنوعی به صورت جزئی و با بررسی تمامی موارد تصویر نیز وضوح کلی را بهتر می‌کند. بدین صورت که هر یک از‌اشیا، کاراکتر‌ها و حیوانات موجود در محتوای نمایشی را بررسی کرده و در صورت کم بودن وضوح تصویر آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

با وجود این پردازشگر قوی و همچنین هوش مصنوعی، صدای خروجی متناسب با محتوای مریوطه تغییر پیدا کرده و صدای واقعی و باکیفیتی به بیننده ارائه می‌شود.

پردازشگر a۵ Gen ۵ Al Processor

فناوری Al Brightness Control

در تلویزیون ال جی 75NANO846 انواع تکنولوژی‌ها به کار گرفته شده تا تصاویر با بالاترین کیفیت برای شما فراهم شود. یکی از فناوری‌های نامبرده Al Brightness Control است. این تکنولوژی هوشمند به سنسور‌های موجود در در تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ متصل است و متناسب با اطلاعات دریافتی روشنایی نمایشگر را تغییر می‌دهد.

سنسور‌های موجود، متناسب با نور محیط تغییر پیدا کرده و داده‌های متفاوتی را به این فناوری ارسال می‌کنند. فناوری Al Brightness Control به صورت هوشمند متناسب با نور محیط، روشنایی تصویر را تنظیم می‌کند. این تکنولوژی کاربر را از تنظیم دستی روشنایی تصویر بی‌نیاز می‌کند.

در هنگام روشنایی روز که نور محیط بسیار زیاد است، این فناوری نور تصویر را به صورت خودکار بیشتر کرده و افزایش می‌دهد تا تمامی جزئیات تصویر در معرض نمایش قرار بگیرد. همچنین فناوری Al Brightness Control در شب نیز روشنایی را کاهش می‌دهد تا به چشمان شما آسیبی نرسد.

فناوری Al Brightness Control

سیستم صوتی قدرتمند و مدرن

همانطور که برای ارتقا کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 75NANO846، از انواع فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود، برای سیستم صوتی این تلویزیون نیز انواع تکنولوژی‌ها را به کار می‌گیرند تا صدای خروجی باکیفیتی مطلوب به کاربر ارائه شود. سیستم صوتی این مدل دو کاناله بوده که با برخورداری از ۲ بلندگوی ۱۰ واتی و ۲ ساب‌ووفر قوی ۱۰ واتی در مجموع ۴۰ وات صدا را منتشر می‌کند.

این میزان صدا بسیار قوی بوده و برای هر محتوایی مناسب است. همین موضوع باعث می‌شود شما از خرید هر سیستم صوتی مجزایی بی‌نیاز شوید. ممکن است لازم داشته باشید که صدای تلویزیون خود را ارتقا دهید. ال جی این امر را به کمک فناوری Al Sound Pro برای شما ممکن کرده است. این فناوری صوتی، از الگوریتم‌های مختلف استفاده کرده و صدای ۲. ۲ کاناله تلویزیون را به ۵. ۱. ۲ کاناله تبدیل می‌کند.

کاربرد دیگر فناوری Al Sound Pro این است که تنظیمات صدا را متناسب با هر ژانر و محتوا به صورت خودکار تغییر می‌دهد. به کمک این تکنولوژی دیگر نیازی نیست به صورت دستی تنظیمات را انجام دهید. این فناوری به همراه  ۱۷ میلیون اطلاعات صوتی مربوط به افکت‌ها، فرکانس‌های آن یا صدا‌های مختلف، هر صدا را متناسب با نوع و ژانر محتوا تنظیم می‌کند.

Al Acoustic Tuning و Clear Voice Pro دو فناوری دیگر هستند که در سیستم صوتی تلویزیون ال جی 75NANO846 به کار گرفته شده‌اند. Al Acoustic Tuning با توجه به محل قرارگیری شما نسبت به تلویزیون، تنظیمات را به گونه‌ای اعمال می‌کند که صدایی فراگیر و گسترده در اختیار داشته باشید. Clear Voice Pro دیگر فناوری است که وظیفه حذف نویز از صدا‌ها را بر عهده دارد. این تکنولوژی باعث می‌شود همواره صدایی شفاف و با وضوح بالا را دریافت نمایید.

سیستم صوتی قدرتمند و مدرن

تجربه سینمای خانگی با تلویزیون ال جی 75NANO846

چنانچه علاقه‌مندید یک سینما در منزل خود داشته باشید، می‌توانید تلویزیون ال جی 75NANO846 را تهیه کنید. این مدل تلویزیون جدید ال جی یک سینمای خانگی محسوب می‌شود؛ دلیل این موضوع تنوع رنگ، کیفیت بالا و صدای فراگیر است که هر بیننده‌ای این حس را دارد که وسط یک سالن سینما نشسته است.

تلویزیون ال جی 75NANO846 رنگ‌های درخشان و شفافی را در نمایشگر خود به وجود می‌آورد و با ارائه کیفیتی بی‌نظیر، هر بیننده‌ای را محو تماشای خود می‌کند. پنل lPS و فناوری نانوسل باعث می‌شود که کاربر تصویری با نمای گسترده را دریافت نماید.

تکنولوژی Filmmaker Mode

امروزه محتوا‌های مختلف با انواع جلوه و افکت به تلویزیون‌ها افزوده می‌شود که تصویر واقعی فیلم را از حالت طبیعی خود خارج می‌کنند. لذت تماشای فیلم با کیفیت طبیعی بسیار بیشتر از حالت غیرواقعی آن است. به همین دلیل ال جی ویژگی جدیدی به تلویزیون خود افزوده است که Filmmaker Mode نام دارد.

این قابلیت هر محتوایی را به همان کیفیتی تبدیل می‌کند که مقصود سازنده یا کارگردان آن است. به بیان دیگر با بهره گیری از این فناوری، هر محتوایی با همان کیفیت اصلی که توسط سازنده یا کارگردان تعیین شده، به شما نمایش داده می‌شود. این فناوری، محتوای موردنظر را بدون هیچگونه تغییر، افکت‌گذاری، تنظیمات بصری و یا جلوه ویژه‌ای نمایش می‌دهد.

سینمای خانگی

وضوح بیشتر با قابلیت HDR

وضوح تصاویر و یا رزولوشن آن‌ها، تنها دلیل کیفیت تصویر دریافتی نیست. اگر تلویزیون شما از فناوری‌هایی مانند HDR پشتیبانی کند، می‌تواند وضوح بهتری از محتوا را به نمایش بگذارد. قابلیت HDR در تلویزیون ال جی 75NANO846، طیف وسیعی از رنگ‌ها را در هر محتوا برای شما فراهم می‌کند. فرمت‌های مختلفی نیز توسط این قابلیت پشتیبانی می‌شوند که هر یک با تأثیر خود، تجربه تماشایی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌کند.

برخی از این فرمت‌ها رنگ را بر اساس فریم به فریم محتوا تنظیم می‌کنند و برخی دیگر متناسب با محتوا و یا تصویر دریافتی، روشنایی و سطح سایه را تنظیم کرده و یا سطوح برخی از تصاویر را برجسته می‌کنند. هر یک از این فرمت‌ها ویژگی خاصی به تصویر اضافه می‌کنند تا نتیجه کار بسیار مطلوب شود.

وضوح بیشتر با قابلیت HDR

تجهیزات و امکانات پیشرفته گیمینگ

بسیاری از خریداران به این نکته توجه می‌کنند که آیا تلویزیون مدنظرشان از قابلیت‌های گیمینگ پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ درباره تلویزیون ال جی 75NANO846 باید بگوییم که این تلویزیون قابلیت مربوطه را دارد.

ال جی در این مدل تلویزیون جدید خود ویژگی‌های مختلفی را مانند Game Optimizer، ALLM، HGIG و VRR فراهم کرده است تا صفحه نمایش خوبی را برای تمامی گیمر‌ها فراهم کند. ال جی به کمک قابلیت Game Optimizer منوی کشویی را جهت مدیریت بازی فراهم کرده است تا بتوانید راحت‌تر تنظیمات خود را اعمال کنید. تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ دارای تأخیر ورودی بسیار کمی است که در بازی‌های اکشن بسیار این مورد مؤثر خواهد بود.

آلارم ورزشی تلویزیون ال جی 75NANO846

با خرید تلویزیون ال جی ۷۵NANO۸۴۶ دیگر بابت از دست دادن بازی تیم محبوب خود نگرانی نخواهید داشت. هشدار ورزشی قابلیتی است که در این مدل تلویزیون قرار داده شده تا با فرارسیدن مسابقه مورد علاقه شما، اعلان بفرستد و یا نتایج بازی را نمایش دهد.

تجهیزات و امکانات پیشرفته گیمینگ

جمع‌بندی

چنانچه قصد خرید یک تلویزیون جدید را دارید، می‌توانید به فکر خرید تلویزیون ال جی 75NANO846 باشید. این تلویزیون فناوری‌ها و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، کیفیت خوب و فوق‌العاده‌ای را از لحاظ صدا و تصویر ارائه می‌کند.

ویژگی های محصول

شرکت سازنده

ال جی

مدل

75NANO846

سال ساخت (میلادی)

2022

سری

8

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

IPS
NanoCell

نور پس زمینه

Edge

زاویه دید (درجه)

178

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

موتور پردازشگر تصویر

α5 Gen5 AI Processor 4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

سیستم بلندگو

2.2 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

ووفر

20 وات

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

40

قابلیت تقویت صدا

دارد

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

webOS

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

6

قابلیت نصب برنامه

دارد

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

HDMI نسخه 2.1

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@60Hz
1440p@60Hz
4K@60Hz

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

نسخه ورودی USB

USB 2.0

خروجی هدفون

ندارد

نسخه بلوتوث

5.0

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وای-فای 5 با استاندارد 802.11ac

شکل پایه

وسط و هلالی

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

400×400

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

مدل ریموت کنترل

MR22GN (NFC)

اقلام همراه

پایه رومیزی
دفترچه راهنما
راهنمای نصب
کابل برق
پیچ اتصال پایه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 75NANO846”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت