قوانین و مقررات

1 – کلیه کسانی که از سایت بانه سیتی را به عنوان درگاه خرید اینترنتی انتخاب می کند که شامل ثبت نام، خرید از سایت و همچنین استفاده از امکانات سایت است، بدین معناست که شرایط و مقررات سایت را پذیرفته اند.

2 – از آنجا که کلیه قوانین سایت بر پایه قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران و قوانین حمایت از مصرف کننده می باشد لذا کلیه افرادی که از سایت استفاده میکنند نیز باید شرایط شرایط را بپذیرند.

3 – تمامی ارتباطات ما با شما از طریق این سایت است و به همین دلیل در تمامی مراحل سفارش نیز ار همین طریق پاسخگوی شما هستیم و همچنین سایت بانه سیتی فقط از طریق ایمیل سایت (info@banehcity.com) و شماره های داخل سایت با شما تماس میگیرد و به هیچ وجه از طرق دیگر با شما در ارتباط نخواهد بود .

4 – امکان ثبت سفارش در تمامی ساعات روز و همچنین تمام ایام هفته امکان پذیر است. بانه سیتی تمام تلاش خود را جهت تسریع در امر ارسال سفارشات میکند اما در مواقعی که قیمت ها در بازار نوسانی باشد ممکن است بعضی از سفارشات با مشورت مشتری لغو شود و مبلغ سریعا به حساب مشتری واریز خواهد شد. پس حتی الامکان سعی کنید قبل از سفارش با واحد فروش تماس بگیرید. پس قابل ذکر است حق لغو بعضی از سفارشات به هر دلیلی مانند عدم موجودی کالا یا هر دلیل دیگری برای بانه سیتی محفوظ خواهد بود.

5 – محتوای سایت بانه سیتی صرفا جهت سهولت در امر انتخاب محصول نوشته شده است و مطمئنا مطالب از منابع معتبر یا شرکت سازنده استخراج شده اما این اطمینان را نمیدهیدم که هیچگونه خطایی در مطالب و مشخصات نباشد اما در صورتی که کالای ارسال شده با مطالب سایت همخوانی نداشت، بانه سیتی استرداد سفارش را قبل از اینکه حتی بسته بندی باز شود و استفاده شود را میپذیرد.

6 – کلیه قوانین و شرایط سایت در شرایط عادی قابل اجراست و در صورت بروز هر کدام از موارد قوه قهریه بانه سیتی هیچگونه مسئولیتی ندارد.