خرید تلفنی: 4383-784-0918

خرید تلویزیون ال جی ؛ بهترین ها چه مدل هایی هستند؟

بانه سیتیبانه سیتی
81 بازدید
تلویزیون اسمارت ال جی مدل 86UN8080

هر محصولی که شما قصد خرید آن را داشته باشید، قطعا چند برند وجود دارد که در تولید آن محصول به خصوص بهترین عملکرد را داشته اند. در زمینه تولید لوازم برقی و به خصوص تلویزیون شرکت ال جی جزو بهترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت دارد. شرکت ال جی در انواع و مدل های متعددی تلویزیون تولید می نماید که هر کدام از تلویزیون ها در قیمت و کیفیت متفاوت هستند.

همه ی ما در خرید هر محصول به دنبال بهترین کیفیت و کمترین قیمت هستیم و خریدی را با این ویژگی ها را مناسب ارزیابی می کنیم. در صورتی که شما قصد دارید تلویزیونی با برند ال جی خریداری نمایید این مطالبی که در ادامه برای شما ارائه می شود، می تواند تا حد بسیار خوبی به شما برای انتخاب یک خرید مناسب کمک نماید.

بهترین را چه چیزی مشخص می نماید؟

هر محصول که قصد خرید آن را داشته باشیم، قطعا دارای ویژگی هایی است که ما را برای خرید آن ترغیب می کند یا همین ویژگی ها می تواند ما را پس بزند. در حالت کلی در خرید هر محصول به خصوص تلویزیون سه ویژگی قیمت، کیفیت و کارایی مهم ترین ویژگی هایی هستند که می توانند بر روی انتخاب ما تاثیر گذار باشند. در ادامه چند مدل را برای شما معرفی می نماییم که با انجام تست های بین جندین تلویزیون ال جی دسته بندی شده اند و قصد شده که بهترین ها از بین همه ی تلویزیون ها انتخاب گردند.

دسته بندی

ما در این مقاله که خدمت شما ارائه می دهیم، قصد داریم که تلویزیون ها را در پنج رده دسته بندی نماییم و بهترین گزینه موجود در هر دسته را معرفی نماییم. این دسته ها را پایین رده، اقتصادی، میان رده، بالا رده و پرچم دار تشکیل داده است و سعی شده در هر رده بهترین گزینه از لحاظ قیمت، کیفیت و کارایی انتخاب شود و در این مطلب معرفی گردد.
بهترین گزینه های خرید در تلویزیون های ال جی
در ادامه بهترین ها را در هر دسته به صورت کاملی معرفی خواهیم کرد:

بهترین تلویزیون پایین رده ال جی

نامی که برای این دسته از تلویزیون های ال جی در نظر گرفته شده است، بسیار فریب دهنده است. بر خلاف اسمی که برای این دسته انتخاب شده است، محصولاتی که در این دسته قرار می گیرند اصلا کیفیت پایینی ندارند و ضعیف نیستند. این دسته از تلویزیون ها فقط 4K نبوده و به جای آن Full HD هستند و از ویژگی هایی منحصر به فردی که تلویزیون های بالا رده دارند نیز محروم هستند. در کل اگر قصد دارید که یک تلویزیون معمولی با قیمتی مناسب خریداری نمایید بهترین گزینه ای که برای شما وجود دارد، انتخاب از این رده از تلویزیون ها است.

تلویزیون ال جی LK5730

بهترین تلویزیون که می توانید از بین محصولات شرکت ال جی و در دسته پایین رده ها پیدا کنید و خریداری نمایید LK5730 نام دارد. این مدل از تلویزیون های شرکت ال جی علاوه بر داشتن صفحه نمایش Full HD ، بسیار از لحاظ قیمت مناسب است. بسیاری از امکاناتی که در تلویزیون های بالا رده مشاهده شده، در این مدل از تلویزیون های ال جی وجود دارد. این تلویزیون از پلتفروم هوشمند WebOS برخوردار است. این پلتفروم استفاده ای سهل دارد که با داشتن نمایشگر IPS و زاویه ای دید عالی که برای آن تعبیه شده است بسیار انتخاب مناسبی به نظر می رسد. این در حالی است که سیستم صوتی استفاده شده در این محصول فقط در چند مدل از تلویزیون های میان رده مشاهده شده است. همه ی ویژگی های گفته شده در کنار قیمت مناسبی که این محصول دارد، بهترین انتخابی است که برای شما از بین تلویزیون های پایین رده شرکت ال جی وجود دارد.

بهترین تلویزیون دسته اقتصادی ال جی

این دسته از تلویزیون های شرکت ال جی شامل تلویزیون هایی می شود که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند. این به آن منظور است که بهترین کارایی را در کنار کم ترین هزینه داشته باشید. انتخاب از این دسته برای موقعیت هایی مناسب است که شما از لحاظ مالی دست بازی نداشته باشید و مجبور باشید از پول خود کامل بازدهی را بگیرید.

تلویزیون ال جی Sm8600

این مدل از تلویزیون های شرکت ال جی، از همه ی لحاظ ها بسیار عالی طراحی شده است. در این تلویزیون برای ارائه دادن بهترین دقت رنگ و زاویه دید برای بیننده از نمایشگر IPS استفاده شده است. این نوع نمایشگر که از فناوری نانوسل استفاده می کند، داشتن دقت رنگ و زاویه دید مناسب را به صورتی عالی برای بیننده فراهم می سازد. برای ساده سازی استفاده از این دستگاه، آخرین نسل پلتفورم های WebOS در آن استفاده شده است که با داشتن کنترلی بسیار کاربردی لذت استفاده از این تلویزیون را چند برابر می نماید. با بهره بردن این تلویزیون از چیپ آلفا 7، می توان کیفیتی باور نکردنی را از این دستگاه انتظار داشت. نمایشگر Sm8600 از نوع 120 هرتزی است که این قابلیت را به شما می دهد که تصاویری با وضوح 1080p را به راحتی مشاهده نمایید. چیزی که در این میان حائز اهمیت است، پشتیبانی این نمایشگر از تصاویر 1440p است که در کمتر تلویزیونی می توان این توانایی را مشاهده نمود. با دانستن ویژگی هایی که گفته شد و مقایسه قیمت این تلویزیون با سایر محصولات ال جی می توانید این نکته را دریافت کنید که اقتصادی ترین تلویزیونی که از میان تلویزیون های شرکت ال جی وجود دارد را پیدا نموده اید.

بهترین تلویزیون میان رده شرکت ال جی

این دسته از تلویزیون های شرکت ال جی به صورتی طراحی شده اند، که بسیاری آپشن متنوع و کارآمد نسبت به تلویزیون های پایین رده و اقتصادی به آن اضافه شده است. این دسته از تلویزیون ها در هر شرکت ساخت تلویزیون جزو پرفروش ترین تلویزیون هایی است که در طول سال تولید خواهد شد.

تلویزیون ال جی SM9000

این مدل از تلویزیون های شرکت ال جی، نسخه ارتقا یافته Sm8600 است. در این تلویزیون با داشتن تمام ویژگی های عالی Sm8600 دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

اگر به بک لایتی که در این مدل از تلویزیون های ال جی استفاده شده است توجه نمایید می بینید که نوردهی موضعی که در آن به کار رفته است تا حدود سه برابر نسبت به مدل Sm8600 افزایش یافته است.این ویژگی سبب می شود که دقت نوردهی در آن در 6 برابر متمرکز تر شود. در این صورت تقریبا دیگر مشاهده نشت نور در آن غیر ممکن است. پخش کننده صدا در مدل Sm9000 نسبت به مدل قبلی تقویت شده است. این نکته به صورتی است که با اضافه کردن دو باند قدرتمند به جمع باند های تلویزیون Sm8600 قدرت صدا و کیفیت آن به میزان غیر قابل باوری افزایش یافته است. در این مدل از تلویزیون های ال جی از چیپ الفا 9 استفاده شده است. استفاده از چیپ به شما این امکان را می دهد که به صورت همزمان قابلیت استفاده از دستیار های صوتی و هوشمند گوگل و آلکسای آمازون را داشته باشید. در این تلویزیون دارای نمایشگر نانوسل استفاده شده است. این مدل با داشتن این پلتفروم پس از مدل وSm9500 با کیفیت ترین پلتفروم در بین تمامی تلویزیون های نانوسل در جهان است.

با در نظر گرفتن ویژگی هایی که از این مدل تلویزیون ال جی که بیان شد و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است می بینید که یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توان برای انتخاب تلویزیون انجام داد. با انتخاب این تلویزیون برای خرید می توان در مورد راضی بودن از آن در مقابل هزینه ای که برای آن کرده اید اطمینان داشت.

بهترین تلویزیون بالارده شرکت ال جی

این دسته از تلویزیون های ال جی، پس از پرچم دار بهترین تلویزیونی است که شرکت در آن سال تولید نموده است. با در نظر گرفتن قابلیت های تلویزیون های میان رده شرکت ال جی و اضافه کردن چندین ویژگی کاربردی به آن می توان تصور کرد که تلویزیون های این رده به چه میزان پیشرفته هستند. در صورتی که از این دسته از تلویزیون های شرکت ال جی خرید نمایید قطعا یکی از پیشرفته ترین تلویزیون های حال حاضر جهان را برای خرید انتخاب نموده اید.

تلویزیون ال جی Sm9500

مدل Sm9500 تمام ویژگی ها و امکاناتی که در Sm9000 استفاده شده است، را می توانید در این مدل نیز ببینید. علاوه بر این ویژگی ها، قابلیت های متعددی نیز به آن اضافه شده است که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.
یکی از پیشرفت هایی که در مدل Sm9600 نسبت به مدل Sm9000 لحاظ شده است، در زمینه بک لایت است. هر چند که در هردو مدل تعداد نقاط نوری استفاده شده برابر است اما در مدل Sm9600 روشنایی در HDR و SDR بیشتر است. این نکته به این معنی است که در Sm9600 از بک لایتی با یک کلاس بالاتر استفاده شده است. چیپ الفا9 استفاده شده در این مدل علاوه بر داشتن قابلیت استفاده از دستیار های متعدد این امکان را به شما می دهد که از سیستم عامل قوی تر با سرعت بالاتر نیز استفاده نمایید. این قضیه وقتی مهم تر می شود که بدانید تنها ایراد این تراشه در کم بودن سرعت آن بوده که در این مدل به صورتی کلی از بین رفته است. با استفاده شدن از پورت HDMI2.1 در این تلویزیون قابلیت به نمایش گذاشتن تمامی رزولوشن های موجود به خصوص 1440p را دارد. این پورت می تواند تمامی تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما به نمایش بگذارد. پلتفرومی که در این دستگاه به کار برده شده است از نوع نانوسل IPS بوده و در بین تمامی تلویزیون هایی که در جهان از این پلاتفروم بر روی آن ها استفاده شده است با قدرت بهترین است. در صورتی که انتخاب شما برای خرید تلویزیون Sm9500 باشد، یکی از پنج تلویزیون برتر جهان را خریداری کرده اید. این نکته وقتی با اهمیت تر می شود که قیمت آن را مشاهده نمایید. قیمتی که برای این مدل از تلویزیون در نظر گرفته شده است در مقابل امکاناتی که در آن استفاده شده است بسیار مناسب بوده و در صورت مشاهده واقعا به خرید آن ترغیب خواهید شد.

تلویزیون پرچم دار ال جی

این مدل در هر سال از بین تلویزیون های تولید شده انتخاب می شود. پرچم دار بودن هر تلویزیون به منزله بهترین بودن آن تلویزیون در بین تولیدات آن شرکت است. تلویزیونی که شرکت ال جی امسال به عنوان پرجم دار معرفی نموده است، به صورت فرا تصوری کامل و بی نقص است.

تلویزیون ال جی C9

OLED C9 شرکت ال جی که پرچم دار تلویزیون های این شرکت نیز هست، به صورتی فوق العاده ای بی نقص و کامل طراحی شده است. در این تلویزیون که در زیبا ترین حالت ممکن طراحی شده است، قابلیت پشتیبانی از تمامی ورودی ها تعبیه شده است. نمایشگر C9 که از نوع OLED است، تکامل یافته ترین نمایشگر استفاده شده در بین تمامی تلویزیون ها شناخته می شود. سیستم صوتی تعبیه شده در این دستگاه واقعا جذاب و پیشرفته است. این تلویزیون دارای رابط کاربری است که مانند آن را در هیچ تلویزیون دیگر قطعا مشاهده نخواهید کرد. کنترل نوری که در نمایشگر OLED این تلویزیون وجود دارد، دارای بالا ترین درجه کنتراست است. این نکته به آن معنی است که در تصویر، نقاط تاریک به صورت مطلق تاریک هستند و هیچ بک لایت اضافی در آن وجود ندارد. چیپی که در این دستگاه به کار رفته است، A9 Gen2 نام دارد. این چیپ باعث گردیده که این تلویزیون در درک محتوای Object Base پیشرفت قابل ملاحظه ای کند. این پیشرفت در پیکسل به پیسکلی که تلویزیون قصد پخش آن را دارد به راحتی قابل ملاحظه است.

این تلویزیون با قدرت بهترین تلویزیون حال حاضر جهان است. برای کسانی که کمال گرا هیتند و تقاضای داشتن بیشترین کیفیت ممکن را دارند، بهترین گزینه ممکن C9 نام دارد. در صورت قصد استفاده برای گیمینگ یا هر استفاده دیگر بهترین انتخاب همین مدل از تلویزیون های ال جی است. در مقابل این تلویزیون قیمت بسیار بالایی نیز دارد که در مقابل امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد کاملا منطقی بوده و ارزش این هزینه را دارد.

ما در این مقاله که خدمت شما ارائه دادیم، بهترین تلویزیون های شرکت ال جی را در هر رده برای شما معرفی نمودیم.

دسته بندی صوتی تصویری
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت