خرید تلفنی: 4383-784-0918

بهترین تلویزیون ها برای دوربین مدار بسته

مهدی صابریمهدی صابری
67 بازدید
دوربین مداربسته

امروزه استفاده از تلویزیون فقط به تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم و سریال محدود نمی شود. در واقع، استفاده از تلویزیون و نمایشگر ها از دستگاه های پزشکی شروع می شود و تا داخل خودرو ها ادامه پیدا می کند. یکی از این استفاده ها در دوربین های مداربسته است. در هر استفاده ای از تلویزیون، باید طوری این عضو از سیستم را اانتخاب کرد که بهترین عملکرد را داشته باشد. برای انتخاب این محصول،  ابتدا باید استفاده ما از آن مشخص باشد.  پس از آن، می توان بر اساس ویژِگی های کاربردی برای کار مد نظر، می توان بهترین انتخاب را انجام داد. در  انتخاب یک تلویزیون برای دوربین مداربسته نیز ویژگی های مهمی مد نظر است که باید تلویزیون از آن ها برخوردار باشد. در ادامه این مطلب به معرفی این تلویزیون ها و ویژگی های مهم آن خواهی پرداخت.

دوربین مدار بسته

نمایشگر مناسب برای دوربین مدار بسته

در خرید تلویزیون برای استفاده در سیستم دوربین مدار بسته، تلویزیون باید ویژگی های اولیه ای داشته باشد. این ویژگی ها از ظاهر فیزیکی آن ها  شروع شده و تا کیفیت تصویر نیز ادامه پیدا می کند. در ادامه قصد داریم به بررسی موردی این ویژگی ها بپردازیم.

  • اندازه

معمولا در اتصال سرور و دیگر سخت افزار های مرکزی، همیشه مشکل فضا وجود دارد. این امکانات به جای بزرگی نیاز دارند و اکر مکان مناسب فراهم نشود، نمی توان به راحتی از آن استفاده کرد. در این شرایط، به جای انتخاب فضای بزرگ، می توان سخت افزار کوچکی  داشت و در راستای آن، مشکل فضا را از بین برد. برای مثال می توان از یک تلویزیون در سایز کوچک استفاده کرد. در مقابل، برای دوربین های مدار بسته نیاز به نمایشگر بزرگ نیز احساس نمی شود و استفاده از نمایشگر با سایز کوچک بسیار مناسب خواهد بود.

اندازه تلویزیون

  • رزولوشن

کیفیت تصویر نمایش داده شده توسط تلویزیون، یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آن برای استفاده مد نظر ما است. در چنین شرایطی دلیل استفاده از دوربین بسیار مهم خواهد بود. آیا محتویی که توسط دوربین در پی ضبط آن هستید، جزییاتی مهم دارد؟ در بعضی موارد فقط کلیت موضوع مهم بوده و کاربر زیاد درگیر جزییات نیست. در این شرایط کاربر می تواند دغدغه کیفیت تصویر نداشته باشد و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. در مقابل، در بعضی استفاده ها مانند خواندن پلاک ماشین یا تشخیص چهره، کیفیت حرف اول را می زند. در چنین شرایطی باید از تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا استفاده کرد تا در استفاده مورد نظر پاسخگو باشد.

رزولوشن تصویر

  • رنگی یا سیاه و سفید

نمایشگر های سیاه و سفید و رنگی در دوربین های مدار بسته زیاد استفاده می شوند اما انتخاب هر یک از این نمایشگرها، کاملا به دلیل و شیوه استفاده ما بر می گردد. در بعضی استفاده ها رنگ ها بسیار مهم هستند. وقتی دروبین برای موارد ضد سرقت نصب شده، باید رنگ لباس و ماشین افراد مشخص باشد و در چنین شرایطی رنگ ها مهم هستند. در مقابل، استفاده از دوربین مدار بسته برای دیدن تصویر کلی و کم بودن اهمیت رنگ ها می تواند راه را برای انتخاب نمایشگر سیاه و سفید باز کند. در دوربین های دید در شب نیز، رنگ معنی ندارد و به کار بردن نمایشگر رنگی، یک هزینه اضافی و بدون کاربرد خواهد بود.

تلویزیون سیاه سفید

  • عملکرد آسان

عملکرد آسان مقوله ای وسیعی بوده و می توان خیلی از موارد را در زیر باین عنوان معرفی کرد.  در هر صورت تلویزیون باید راه استفاده از دوربین مداربسته را هموار کند. رابط کاربری مناسب، اتصال به اینترنت، تعداد ورودی کافی و خیلی دیگر از موارد می تواند باعث آسان شدن استفاده از تلویزیون در سیستم دوربین مداربسته شود. حتی اندازه نمایشگر نیز می تواند زیر این بند، عنوان گردد.

توانایی اتصال به اینترنت

  • قیمت مناسب

همان طور که عنوان شد، خیلی از هزینه ها برای خرید یک تلویزیون گران و با امکانات بیهوده است زیرا بنا به استفاده ما از دوربین مدار بسته، ممکن است خیلی از امکانات به کار ما نیایند. در چنین شرایطی، در ابتدا باید دلیل و شیوه استفاده از دوربین مدار بسته مشخص باشد. در این صورت به راحتی می توان ویژگی های مهم را برای خرید تلویزیون جدا کرد و بر اساس آن تلویزیون مد نظر را پیدا کرد.

تلویزیون برای دروبین

  • پشتیبانی از همه نوع اتصال

دوربین های مدار بسته در شرکت ها و سال های متفاوت و با فناوری های متنوعی ساخته می شوند. در چنین شرایطی باید تلویزیون از اتصال های دوربین مداربسته پشتیبانی کند. در دوربین ها مداربسته از سه نوع پورت CVBS، VGA  و HDMI استفاده می شود. بهتر است تلویزیون مد نظر شما یا از همه ی پورت ها پشتیبانی کند و یا ابتدا دوربین را تهیه کنید و بر اساس ورودی و خروجی آن، تلویزیون مد نظر خود را خریدداری نمایید.

پورت های تلویزیون

ویژگی ها نام برده شده اصلی ترین موارد در انتخاب یک تلویزیون مناسب برای دوربین های مداربسته است. با در نظر گرفتن این موارد، از صرف کردن هزینه های اضافی جلوگیری می کنید و در مقابل محصولی را خریداری می کنید که با نیاز های شما مطابقت دارد.

 

10 تلویزیون برتر برای دوربین مدار بسته

بر اساس ویژگی هایی که برای دوربین مداربسته مناسب نام بردیم، می توانیم در سطح جهانی بهترین های جهان را برای استفاده در دوربین های مداربسته انتخاب کنیم. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این تلویزیون ها بپردازیم.

 

1. تلویزیون سونی SONY X86J

یکی از محصولات شرکت سونی در سال 2021، SONY X86J نام دارد. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت Ultra HD  4K به نمایش بگذارد. این نمایشگر با رزولوشن 3840 در 2160 تصویر را به کاربر ارائه می دهد. سیستم عامل SONY X86J از نوع اندروید بوده و به همین دلیل رابط کاربری بسیار عالی دارد. در مقابل استفاده از این تلویزیون بسیار آسان بوده و به راحتی می توان به تمامی امکانات آن دسترسی داشت. نرخ تازه سازی تصویر در تلویزیون SONY X86J برابر 100 هرتز است. موتور پردازشگر استفاده شده در این محصول از نوع X1 4K HDR بوده و به راحتی می توان نیاز های شما را بر طرف کند. این محصول از 4 پورت HDMI  بهرمند و بوده و از این نظر نمی تواند برای کاربر محدودیتی ایجاد کند.

SONY X86J

با توجه به ویژگی های نام برده شده در مورد SONY X86J می توان آن را صفحه نمایشی مناسب استفاده در دوربین های مدار بسته معرفی کرد. کیفیت تصویر بالا و نمایش جزییات اصلی ترین ویژگی آن برای دوربین های مداربسته است. در مقابل، تعداد پورت های بالا و آسان بودن کار با SONY X86J سبب می شود این تلویزیون به یکی از بهترین انتخاب ها در چنین استفاده ای شود.

 

2. تلویزیون شیائومی XIAOMI L43M5

دیگر شرکت بزرگ دنیا در بحث تولید تلویزیون های با کیفیت شیائومی دارد. این شرکت به تازگی وارد این عرصه شده اما توانسته کیفیت مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد. XIAOMI L43M5، محصول شرکت شیائومی بوده و می توان د یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در سیستم دوربین های مداربسته باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD  بوده و با استفاده از آن می تواند جزییات را به تمامی به تصویر بکشد. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840  در 2610  بوده و می توان تصویر بسیار با کیفیتی را از آن انتظار داشت. نرخ تازه سازی تصویر برابر 60  است و از سیستم رفرش ریت متغیر استفده نمی کند؛ هر چند این ویژگی کمترین تاثیر را در زمینه استفاده در دوربین های مدار بسته دارد. 

XIAOMI L43M5

نمایشگر استفاده شده در این محصول LED  بوده و محصول سال 2020 است. XIAOMI L43M5، از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و بسیار رابط کاربری روانی دارد. این سیستم عامل کار با تلویزیون را به تمامی آسان کرده و سبب می شود تا کاربر به راحتی به همه ی  امکانات تلویزیون دسترسی داشته باشد.

می توان از ویژگی های عنوان شده در مورد XIAOMI L43M5 فهمید، این محصول شرکت شیائومی می تواند گزینه بسیار مناسب برای استفاده در سیستم دوربین مداربسته باشد. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت 4K  نمایش دهد و براساس آن می توان گفت، تمام جزییات موجود در تصویر ارائه شده توسط XIAOMI L43M5 به نمایش در خواهد آمد.

 

4. تلویزیون LG NANO 91

یکی از تلویزیون های 2020 شرکت LG ، تلویزیون LG NANO 91  است. این تلویزیون از ال ای دی های سری هشت استفاده می کند و پنل آن از نوع IPS LCD  است. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت 4K    به نمایش بگذارد. این کیفیت تصویر می تواند سبب شود تمامی جزییات به نمایش در آید. ویژگی اصلی تلویزیون LG NANO 91، مقرون به صرفه بودن آن است و در عین حال از تمامی فناوری ها پشتیبانی می کند. این تلویزیون از پورن HDMI 2.1  بهره می برد و زاویه دید بسیار مناسبی دارد. در ساخت تلویزیون LG NANO 91، از تکنولوژِی نانوسل استفاده شده است. این تکنولوژی می تواند سبب ایجاد رنگ های طبیعی شود و درخشان بودن تصاویر را نیز چند برابر می کند.

LG NANO91

این محصول شرکت ال جی، از لحاظ کیفیت تصویر می تواند گزینه مناسبی برای استفاده مد نظر ما باشد. زاویه دید مناسب، استفاده از امکانات به روز و نمایشگر با کیفیت دیگر ویژگی هایی بوده که LG NANO 91 را به تلویزیونی مناسب برای دوربین های مدار بسته  تبدیل می کند.

 

5. تلویزیون ال جی LG A1

 یکی  از محصولات 2021 شرکت ال جی، LG A1  نام دارد. این محصول از نمایشگر OLED  استفاده می کند و می تواند با استفاده از این نمایشگر تصاویر خارق العاده ای را به نمایش در آورد. LG A1، تصاویر را با کیفیت 4K  نمایش می دهد و رزلوشن تصویر آن برابر 3840  در 2160 است. پردازنده ای که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده، A 7 GEN 4 نام دارد و نمی تواند پاسخگوی استفاده های سنگین باشد. در استفاده از تلویزیون به عنوان نمایشگر دوبین مدار بسته نیز زیاد با پردازنده کاری نداریم و به همین دلیل پردازنده ضعیف نمی تواند مشکلی را برای کاربر به وجود آورد.

LG A1

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای LG A1 از نوع WebOS  است. این سیستم بسیار روان عمل می کند و رابط کاربری به نسبت خوبی دارد. اصلی ترین ویژگی LG A1، ریموت کنترل آن است. این ریموت کنترل بسیار پیشرفته بوده و به همین دلیل به کاربر کمک می کند تا به تمامی امکانات LG A1 دسترسی داشته باشد.

ویژگی های LG A1 نشان می دهد این تلویزیون در نمایش جزییات تصاویر مشکلی ندارد و بسیار عالی عمل می کند. در مقابل داشتن سیستم عامل روان، نمایشگر OLED  و رزلوشن تصویر مطلوب به کاربر کمک می کند تا از هیج لحاظی محدود نشود.

 

6. تلویزیون سامسونگ SAMSUNG 65AU9000

دیگر شرکت بزرگ در صنعت تولید تلویزیون سامسونک نام دارد. این شرکت محصولات متنوعی برای هر استفاده تولید می کند و موارد استفاده در دوربین های مداربسته نیز جز آن ها قرار خواهد گرفت. SAMSUNG 65AU9000، یکی از محصولات شرکت سامسونگ است که می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در سیستم دوربین های مداربسته باشد. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت 4K Ultra HD  به نمایش بگذارد و جزییات بدون هیچ کاستی برای به کاربر ارائه شوند. رزولوشن تصویر برابر 3840 در 2160 است و به راحتی می تواند تصاویری فوق العاده را نمایش دهد.

SAMSUNG AU9000

نرخ تازه سازی تصویر در SAMSUNG 65AU9000 برابر 120 هرتز بوده که یکی از بالاترین رفرش ریت ها دربین تلویزیون ها به شمار می آید. موتور پردازش گر تصویر در SAMSUNG 65AU9000 از نوع Crystal Processor 4K  است. این موتور پردازشگر تصویر محصول جدید سامسونگ به شمار می آید و کارکرد آن خریداران را شگفت زد می کند. این محصول سال 2021 سامسونگ همانند دیگر محصولات این شرکت، از سیستم عامل تایزن استفاده می کند. این سیستم عامل جزو روان ترین سیستم عامل ها به شما می آید. رابط کاربری SAMSUNG 65AU9000 بسیار آسان و قابل استفاده بوده و کاربر می تواند به راحتی به تمام امکانات این تلویزیون دسترسی داشته باشد.

ویژگی های SAMSUNG 65AU9000 نشان می دهد، این محصول ساموسنگ جزو بهترین انتخاب هایی می تواند باشد که برای سیستم دوربین مدار بسته می توان انتخاب کرد. نمایش جزییات، کیفیت تصویر بالا و رفرش ریت فوق العاده چند مورد از ویژگی های بسیار مطلوب SAMSUNG 65AU9000 به شمار می رود.

 

7. تلویزیون سونی SONY X90J

ویژگی اصلی تلویزیون های شرکت سونی، صفحه نمایش با کیفیت آن ها است. در ساخت همه تلویزیون های این شرکت و به خصوص X90J می توان این نکته را مشاهد کرد. این تلویزیون می واند تصاویر را با کیفیت 4K  به نمایش بگذارد و از کیفیت تصویر آن هیچ ایرادی نمی توان گرفت. صفحه نمایش استفاده شده در ساخت X90J ، از نوع  OLED  است. این نوع نمایشگر، مقاوم ترین نوع پنل در بین همه ی LED  ها است. به همین دلیل، در استفاده های طولانی امکان آسیب رسیدن به پیکسل های تصویر تقریبا صفر است. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. این سیستم عامل رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و می توان روان بودن آن را لمس کرد. 

SONY X90J

مزیت دیگری که سیستم عامل اندروید دارد، پشتیبانی از سرویس های گوگل است. کاربران X90J، می توانند تمامی سرویس های گوگل را بر روی تلویزیون خود نصب کنند و از همه ی آن ها استفاده نمایند .پردازشگر تصویر در این محصول از نوع Processor XR  بوده که پیشرفته ترین موتور پردازشگر شرکت سونی به حساب می آید.

ویژگی های SONY X90J به ما نشان می دهد این محصول هیچ محدویتی در کیفیت تصویر ندارد و آن چه که کاربر نیاز دارد در اخیتار وی قرار می دهد. در مقابل صفحه مقاوم و دیگر ویژگی های آن، انتخاب SONY X90J را برای استفاده در سیستم دوربین مدار بسته کاملا منطقی بازگو می کند.

 

8. تلویزیون LG LP5000

دیگر محصول ال جی که می تواند کارایی مناسبی در سیستم دوربین مدار بسته داشته باشد، LG LP5000 است. این محصو، در سال 2021 به تولید رسیده و امکانات پیشرفته ای در ساخت آن به کار گرفته شده است. کیفیت تصویر در نمایشگر LG LP5000، برابر Full HD  بوده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 1920 در 1080 به نمایش در آورد. موتور پردازشگر استفاده شده در این محصول، Processor Quad Core  نام دارد و به تمامی مطابق با استفاده های مد نظر ما خواهد بود. سیستم عامل LG LP5000  همانند دیگر محصولات ال جی از نوع WebOS  است. این سیستم عامل بسیار روان عمل می کند و کارکردن با آن نیز، نیاز به تخصص خاصی ندارد. 

LG LP 5000

در این صورت کاربر به راحتی می تواند از تمامی امکانات تلویزیون بهره مند شود. اصلی ترین مزیت این تلویزیون قیمت بسیار مناسب آن است. LG LP5000، ممکن است از نظر امکانات اختلاف اندکی با دیگر تلویزیون های معرفی شده داشته باشد اما از نظر قیمت اختلاف زیادی بین آن ها وجود دارد. در واقع با خرید این محصول، امکانات زیادی را با قیمتی نازل خریدداری کرد.

بر اساس ویژگی های LG LP5000 مانند کیفیت تصویر، موتور پردازشگر و مهم تر از همه قیمت، می توان گفت این محصول شرکت ال جی می تواند انتخابی بسیار مناسب  برای استفاده در سیستم های دوربین مدار بسته باشد.

 

 9. تلویزیون SONY A90J

یکی از جدید ترین تلویزیون های شرکت سونی، A90J نام دارد. این تلویزیون از صفحه نمایش OLED  استفاده می کند. رزولوشن تصویر در این محصول تا میزان 3840 در 2160 قابل پشتیبانی است. این تلویزیون می تواند تصاویر را تا کیفیت 4K    به نمایش بگذارد. در سال 2021 تمرکز اصلی سونی بر روی پردازنده تلویزیون های خود بود و نتیجه آن به تکنولوژِی Bravia XR  منتهی شد. پردازنده استفاده شده در این محصول CP XR  نام دارد. با استفاده از این پردازنده A90J قادر خواهد بود، در تنظیم کنتراست، وضوح و دیگر تنظیمات به صورت خودکار و بنا به درک شناختی دستگاه عمل نماید. در این حالت کاربر تلویزیون، بی نقص ترین تصویر ممکن را در تلویزیون تماشا خواهد کرد. این عملکرد به صورت آنی انجام شده و در هر لحظه تحلیل و پردازش تصویر انجام خواهد شد.

SONY A90J

ویژگی های استفاده شده در این محصول شرکت سونی نشان می دهد، برای استفاده در سیستم دوریبن مدار بسته یک انتخاب مناسب می تواند SONY A90J باشد. در واقع این محصول از نظر کیفیت تصویر، رزولوشن، پرزدازنده و سایر امکانات سطح بالایی دارد و می تواند نیاز کاربر را رفع کند.

10. تلویزیون SAMSUNG AU8000

یکی دیگر از محصولات سامسونگ که می تواند برای نیاز های مد نظر ما بسیار مناسب ارزیابی شود، SAMSUNG AU8000 نام دارد. این محصول سامسونگ می تواند تصاویر را با کیفیت 4K Ultra HD نمایش دهد. رزولوشن تصویر در این نمایشگر برابر 3840 در 2160 بوده و می توان گفت از لحاظ کیفیت تصویر حرف زیادی برای گفتن دارد. موتور پردازش گر تصویر در SAMSUNG AU8000 از نوع Crystal Processor 4K  است. این موتور پردازشگر تصویر محصول جدید سامسونگ به شمار می آید و کارکرد آن خریداران را شگفت زد می کند. این محصول سال 2021 سامسونگ همانند دیگر محصولات این شرکت، از سیستم عامل تایزن استفاده می کند. این سیستم عامل جزو روان ترین سیستم عامل ها به شما می آید. رابط کاربری SAMSUNG AU8000 بسیار آسان و قابل استفاده بوده و کاربر می تواند به راحتی به تمام امکانات این تلویزیون دسترسی داشته باشد.

50AU8000

SAMSUNG AU8000، نرخ تازه سازی 60 هرتزی دارد که نسبت به هم رده های خود پایین به نظر می رسد اما نرخ تازه تازه سازی در استفاده برای سیستم دروبین مدار بسته، فاکتور مهمی به حساب نمی آید.

ویژگی های کلی SAMSUNG AU8000 به ما نشان می دهد، در صورتی که برای سیستم دوربین مدار بسته خود به دنبال یک تلویزیون مناسب هستید، اگر این محصول شرکت سامسونگ را انتخاب کنید پشیمان نخواهید شد. کیفیت تصویر، موتور پردازش تصویر و سیستم عامل نشان از کیفیت بالای ساخت و قابل استفاده برای نیاز های مد نظر ما است.

 

در این مقاله که خدمت شما ارائه دادیم، سعی کردیم بهترین تلویزیون ها در سطح جهانی که برای استفاده در سیستم دوربین مدار بسته کیفیت لازم را دارند، معرفی کنیم. آیا برای شما سوالی یا ابهامی ایجاد شد؟ آیا نظر، انتقاد یا پیشنهادی برای در میان گذاشتن دارید؟ آن را با ما در قسمت ” ارسال نظر ” به اشتراک بگذارید.

دسته بندی صوتی تصویری
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت